Warunki zwrotów

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki zwrotów, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu lub poczty elektronicznej na adres info@.

Adres naszego biura:

Cited BV
Louizalaan 367
1050 Brussels
Belgium

Phone: +32 483 02 46 42
E-mail: info@

Rejestracja firmy i VAT: BE0896 938 016

Warunki korzystania i sprzedaży na stronie www.carpetstorelx.pl

Adres zwrotu:

Proszę zapoznać się z naszymi instrukcjami dotyczącymi zwrotu lub skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu lub poczty elektronicznej w sprawie prawidłowego adresu zwrotnego, który powinien być używany do zwrotu zakupów w przypadku, gdy wolisz zorganizować własną firmę kurierską zamiast korzystać z naszej usługi zwrotu.

1 – Okres refleksji i zwroty

1.1. Zawsze masz 30-dniowy okres na odstąpienie od umowy po dostarczeniu produktów zakupionych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, ponosisz jedynie koszty wysyłki, jeśli nie skorzystasz z naszej oferty bezpłatnej wymiany, w ramach której wybierzesz inny równoważny dywanik z naszej oferty lub ten sam model w mniejszym lub większym rozmiarze.
Jeśli chcesz zwrócić produkt, wyślij prośbę o zwrot na adres [email protected] podając numer zamówienia.

1.2. Zwracane do nas produkty muszą być zachowane w idealnym stanie i posiadać oryginalne opakowanie.

1.3 W przypadku chęci złożenia zamówienia na więcej niż jeden dywanik, prosimy o wcześniejszą konsultację z nami pod adresem [email protected] w celu sprawdzenia dostępności oraz uzgodnienia odpowiednich warunków wymiany i zwrotu, które mogą dotyczyć zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień na więcej niż jeden dywan bez wcześniejszej konsultacji z naszym działem handlowym.

1.4 Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia lub odrzucenia zamówień w przypadku, gdy transakcja zawiera niekompletne dane lub dane, których nie można zweryfikować, lub gdy istnieje podejrzenie nadużycia i/lub oszustwa.

1.5 Jeśli nie będziemy w stanie ustalić tych szczegółów lub rozwiązać tych problemów, zwrot pieniędzy zostanie wydany na kartę użytą w momencie zakupu, po odjęciu wszelkich bezzwrotnych opłat za płatności poniesionych i naliczonych przez procesor płatności. Nie będzie oferowana żadna inna forma zwrotu lub kredytu, ani też żaden zwrot nie będzie dokonywany na żadną kartę lub konto osoby trzeciej.

1.6 Aby zapobiec nadużyciom i/lub oszustwom, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia potencjalnie poniesionych bezzwrotnych opłat za płatności, pobieranych przez procesor płatności używany w przypadku anulowania zamówienia.

2 – Reklamacje i gwarancja

2.1. Reklamacje zakupionych produktów należy zawsze zgłaszać do nas drogą mailową lub listem poleconym w ciągu 30 dni od daty dostawy. Nasi pracownicy odpowiadają zazwyczaj w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia.

2.2. Reklamacje dotyczące samego produktu należy również zgłaszać do nas pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej.Uprzejmie prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisanie reklamacji. Jeśli sami nie będziemy mogli rozpatrzyć i rozwiązać Twojej reklamacji, skontaktujemy się w Twoim imieniu z producentem lub hurtownią i będziemy w tym dla Ciebie pośredniczyć.

2.3. Reklamacje rozpatrywane są przez nas zazwyczaj w ciągu 14 dni. Rozpatrywanie reklamacji odbywa się zawsze w formie pisemnej. Zawsze staramy się zapewnić Państwu doskonałą obsługę i pełną satysfakcję w każdym momencie.

2.4. Na każdy dostarczony przez nas produkt obowiązuje gwarancja. Jak długo trwa ta gwarancja, zależy od produktu i producenta. Zawsze będziesz mógł skorzystać z minimalnych warunków gwarancji przewidzianych w europejskich przepisach o ochronie konsumentów.
Zawsze możesz skontaktować się z nami, aby poznać dokładny okres gwarancji dla konkretnego produktu. Jeśli odkryjesz wadę lub usterkę w którymś z naszych artykułów, prosimy o powiadomienie nas w ciągu 48 godzin od dostawy.

2.5. Jeżeli w okresie gwarancyjnym produkt wykaże wadę, która została spowodowana wadą produkcyjną, można polegać na gwarancjach oferowanych przez producenta produktu.

3 – Odpowiedzialność

3.1. Niezależnie od tego, że nasze produkty są przez nas starannie dobierane, istnieje możliwość, że ze względu na charakter produktu, zakupiony przez Ciebie produkt może nie spełnić w pełni Twoich oczekiwań. W takim przypadku zrzekamy się wszelkiej odpowiedzialności wobec nas i przypominamy, że ponosisz pełną odpowiedzialność za użytkowanie zakupionych u nas produktów.

3.2. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, które dostarczone towary lub usługi mogą spowodować bezpośrednio u nabywcy i jego towarów oraz osób wyznaczonych, lub które mogą wynikać z wykorzystania dostarczonych produktów, świadczonych usług i/lub prac wykonanych przez Dostawcę.

3.3. Dostawca w żadnym wypadku nie ponosi również odpowiedzialności za szkody pośrednie, w tym straty handlowe, takie jak niewyczerpująco: koszty osobowe, zwiększona podatność na awarie, uszczerbek na reputacji, obniżona niezawodność, utracone oszczędności, utracone zyski, koszty dystrybucji itp.

3.4. Kupujący zabezpieczy i zrekompensuje dostawcy wszelkie szkody i koszty, które mogą powstać jako bezpośrednia lub pośrednia konsekwencja roszczeń i/lub żądań stron trzecich w związku z takimi szkodami.

3.5. Ponadto dostawca nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia osoby trzeciej w imieniu zamawiającego.

3.3. Dostawca zawsze dokłada wszelkich starań, aby dostarczać zamówienia punktualnie, zgodnie z zawartym porozumieniem dotyczącym czasu dostawy. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które mogą powstać w wyniku ewentualnego opóźnienia w dostawie towarów lub usług.

3.7. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za właściwe wykorzystanie produktu, usługi lub oprogramowania z uwzględnieniem specyfikacji, dokumentacji i instrukcji dotyczących danego produktu.

3.8. Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy będą podlegały prawu belgijskiemu. Sąd w Brukseli jest właściwy dla wszystkich sporów wynikających z niniejszej umowy.

Pytania i opinie

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki zwrotów, zawsze możesz skontaktować się z nami w tej sprawie za pośrednictwem czatu lub poczty elektronicznej na adres info@.