Warunki użytkowania i sprzedaży

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszych Warunków lub naszej Polityki zwrotów, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu lub poczty elektronicznej na adres info@.

Adres naszego biura:

Cited BV
Louizalaan 367
1050 Brussels
Belgium

Phone: +32 483 02 46 42
E-mail: info@

Rejestracja firmy i VAT: BE0896 938 016

Warunki korzystania i sprzedaży na stronie www.carpetstorelx.pl

Adres zwrotu:

Proszę zapoznać się z naszymi instrukcjami dotyczącymi zwrotu lub skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu lub poczty elektronicznej w sprawie prawidłowego adresu zwrotnego, który powinien być używany do zwrotu zakupów w przypadku, gdy wolisz zorganizować własną firmę kurierską zamiast korzystać z naszej usługi zwrotu.

1 – Sklep internetowy

1.1. Niniejsze ogólne warunki sprzedaży dotyczą sprzedaży dywanów i akcesoriów za pośrednictwem Internetu przez Cited BV, Avenue Louise 367, 1050 Bruksela, i/lub przez jej partnerów powiązanych, zwanych dalej „dostawcą”. Niniejsze ogólne warunki mają zawsze pierwszeństwo przed wszelkimi innymi warunkami klienta. Dodatkowe warunki klienta są wykluczone, chyba że wcześniej, w formie pisemnej i wyraźnie przez nas zaakceptowane.

1.2 Nasz sklep internetowy posiada certyfikat bezpieczeństwa SLL. Oznacza to, że spełniamy wszystkie wymogi prawne dotyczące bezpieczeństwa Twoich danych osobowych i szczegółów płatności. Staramy się stale poprawiać bezpieczeństwo Twoich danych, a wszelkie nadużycia będziemy zgłaszać właściwym organom.

1.3. Nigdy nie udostępniamy Twoich danych osobowych osobom trzecim. Jeżeli będziemy chcieli przekazać Państwa dane osobowe osobom trzecim, zawsze poprosimy Państwa o wcześniejszą zgodę.

2 – Ceny

2.1. Ceny podane w naszym sklepie internetowym zawierają podatek VAT. Jeśli odwiedzasz naszą stronę z kraju spoza Unii Europejskiej, ceny będą wyświetlane bez podatku VAT, a Twój zakup zostanie dokonany bez podatku VAT za pośrednictwem strony płatności.
Wszelkie opłaty należne za wysyłkę produktu będą widoczne w koszyku po dodaniu produktu do koszyka.

2.2. Kiedy upoważniasz nas do automatycznego obciążenia kwoty z Twojego numeru konta, jesteś zobowiązany do podania nam prawidłowego numeru konta. Nadużycie lub oszustwo będzie karane i zgłaszane do właściwych organów. W takich przypadkach zostanie również sporządzony raport do właściwych organów.

2.3. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen naszych produktów w dowolnym momencie. Jednak cena widniejąca przy produkcie na stronie internetowej nie może się zmienić podczas Twojego zakupu. Zapłacisz kwotę widoczną przy produkcie, a także potwierdzoną Ci w momencie dokonywania zakupu elektronicznego.

2.4. Jeżeli zakupisz produkt w okresie, w którym nie obowiązuje żadna oferta promocyjna, możesz nie być później uprawniony do otrzymania rabatu na ten sam produkt zakupiony wcześniej.

3 – Zamówienia

3.1. Umowa zostaje ważnie zawarta w momencie, gdy po złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym otrzymają Państwo od nas potwierdzenie zamówienia drogą mailową lub otrzymają Państwo nasze potwierdzenie zamówienia po wysłaniu do nas maila z prośbą o złożenie zamówienia.

3.2. Jako klient jesteś zobowiązany do wypełnienia swojego zobowiązania płatniczego wobec sklepu internetowego. Jeśli nie zapłacisz w wyznaczonym terminie, wyślemy Ci przypomnienie. Jeśli po 14 dniach nadal nie zapłacisz, zostaną naliczone koszty. Jeśli po kilku upomnieniach nadal nie zapłacisz należnej kwoty, za ściąganie zaległości odpowiedzialna będzie firma windykacyjna. Jeśli działasz w imieniu osoby prawnej, musisz mieć pełnomocnictwo do podpisu. Jeśli nie jesteś upoważniony do podpisywania, obowiązek dotyczy Ciebie jako osoby prywatnej.

3.3. Po dokonaniu zakupu prześlemy Ci pisemne potwierdzenie zakupu drogą elektroniczną. Znajduje się tam informacja o tym, jaki produkt został zakupiony, ile kosztuje i gdzie należy się udać z ewentualnymi reklamacjami i uwagami.

3.4. Jesteśmy zobowiązani dostarczyć Ci produkt lub przedmiot w ciągu 30 dni. Jeżeli z powodu nieprzewidzianych okoliczności przedmiot nie będzie dostępny w tym terminie, powiadomimy Cię o tym pisemnie. Po upływie tych 30 dni zwracamy zapłaconą już cenę zakupu. Nie może to być nigdy więcej niż 100% całkowitej kwoty zakupu. Jeśli jednak z góry zaznaczyłeś, że artykuł zastępczy jest dla Ciebie również opcją, dostarczymy Ci produkt lub artykuł zastępczy, który w jak największym stopniu spełnia Twoje wymagania. Oczywiście możesz z góry zaznaczyć, że sobie tego nie życzysz.

3.5. Dostawa produktów za granicę może trwać nieco dłużej niż dostawa w Belgii. Wszelkie koszty naliczone za wysyłkę na adres zagraniczny będą widoczne dla Państwa w momencie przystąpienia do zakupu produktu.

3.6 W przypadku chęci złożenia zamówienia na więcej niż jeden dywanik, prosimy o wcześniejszą konsultację z nami pod adresem [email protected] w celu sprawdzenia dostępności oraz uzgodnienia odpowiednich warunków wymiany i zwrotu, które mogą dotyczyć zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień na więcej niż jeden dywan bez wcześniejszej konsultacji z naszym działem handlowym.

3.7 Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia lub odrzucenia zamówień w przypadku, gdy transakcja zawiera niekompletne dane lub dane, których nie można zweryfikować, lub gdy istnieje podejrzenie nadużycia i/lub oszustwa.

3.8 Jeśli nie będziemy w stanie ustalić tych szczegółów lub rozwiązać tych problemów, zwrot pieniędzy zostanie wydany na kartę użytą w momencie zakupu, pomniejszoną o wszelkie bezzwrotne opłaty za płatności poniesione i naliczone przez procesor płatności. Nie będzie oferowana żadna inna forma zwrotu lub kredytu, ani też żaden zwrot nie będzie dokonywany na żadną kartę lub konto osoby trzeciej.

3.9 W celu zapobiegania nadużyciom i/lub oszustwom, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia potencjalnie poniesionych bezzwrotnych opłat za płatności pobieranych przez procesor płatności używany w przypadku anulowania zamówienia.

4 – Okres refleksji

4.1. Zawsze masz 30-dniowy okres na zastanowienie się po dostarczeniu produktów zakupionych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, poniesiesz jedynie koszty przesyłki, jeśli nie skorzystasz z naszej oferty bezpłatnej wymiany, w ramach której wybierzesz inny równoważny dywanik z naszej oferty lub ten sam model w mniejszym lub większym rozmiarze.
Jeśli chcesz zwrócić produkt, wyślij prośbę o zwrot na adres [email protected] podając numer zamówienia.

4.2. Zwracane do nas produkty muszą być zachowane w idealnym stanie i posiadać oryginalne opakowanie.

5 – Reklamacje i gwarancja

5.1. Reklamacje zakupionych produktów należy zawsze zgłaszać do nas drogą mailową lub listem poleconym w ciągu 30 dni od daty dostawy. Nasi pracownicy zazwyczaj odpowiadają w ciągu 24 godzin od otrzymania skargi.

5.2. Reklamacje dotyczące samego produktu należy również zgłaszać do nas w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Uprzejmie prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisanie swojej reklamacji. Jeśli sami nie będziemy mogli rozpatrzyć i rozwiązać Twojej reklamacji, skontaktujemy się w Twoim imieniu z producentem lub hurtownią i będziemy w tym dla Ciebie pośredniczyć.

5.3. Reklamacje rozpatrywane są przez nas zazwyczaj w ciągu 14 dni. Rozpatrywanie reklamacji odbywa się zawsze w formie pisemnej. Zawsze staramy się zapewnić Państwu doskonałą obsługę i pełną satysfakcję w każdym momencie.

5.4. Na każdy dostarczony przez nas produkt obowiązuje gwarancja. Jak długo trwa ta gwarancja, zależy od produktu i producenta. Zawsze korzystasz z minimalnych warunków gwarancji przewidzianych w europejskich przepisach o ochronie konsumentów.
Zawsze możesz skontaktować się z nami, aby poznać dokładny okres gwarancji dla konkretnego produktu. Jeśli odkryjesz wadę lub usterkę w którymś z naszych artykułów, prosimy o powiadomienie nas w ciągu 48 godzin od dostawy.

5.5. Jeżeli w okresie gwarancyjnym produkt wykaże wadę, która została spowodowana wadą produkcyjną, można polegać na gwarancjach oferowanych przez producenta produktu.

6 – Odpowiedzialność

6.1. Mimo, że nasze produkty są przez nas starannie dobierane, istnieje możliwość, że ze względu na charakter produktu, zakupiony przez Państwa produkt nie będzie w pełni spełniał Państwa oczekiwań. W takim przypadku zrzekamy się wszelkiej odpowiedzialności wobec nas i przypominamy, że ponosisz pełną odpowiedzialność za użytkowanie zakupionych u nas produktów.

6.2. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, które dostarczone towary lub usługi mogą spowodować bezpośrednio u nabywcy i jego towarów oraz osób wyznaczonych, lub które mogą wynikać z wykorzystania dostarczonych produktów, świadczonych usług i/lub prac wykonanych przez Dostawcę.

6.3. Dostawca w żadnym wypadku nie ponosi również odpowiedzialności za szkody pośrednie, w tym straty handlowe, takie jak niewyczerpująco: koszty osobowe, zwiększona podatność na awarie, uszczerbek na reputacji, obniżona niezawodność, utracone oszczędności, utracone zyski, koszty dystrybucji itp.

6.4. Kupujący zabezpieczy i zrekompensuje dostawcy wszelkie szkody i koszty, które mogą powstać jako bezpośrednie lub pośrednie następstwo roszczeń i/lub żądań stron trzecich w związku z tymi szkodami.

6.5. Ponadto dostawca nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia osoby trzeciej w imieniu zamawiającego.

6.6. Dostawca zawsze dokłada wszelkich starań, aby dostarczać zamówienia punktualnie, zgodnie z zawartym porozumieniem dotyczącym czasu dostawy. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które mogą wynikać z ewentualnego opóźnienia w dostawie towarów lub usług.

6.7. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za właściwe wykorzystanie produktu, usługi lub oprogramowania z uwzględnieniem specyfikacji, dokumentacji i instrukcji dotyczących danego produktu.

6.8. Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy będą podlegały prawu belgijskiemu. Dla wszystkich sporów wynikających z niniejszej umowy właściwy jest sąd w Brukseli.

7. Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszych warunków sprzedaży lub zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem info@